Кінні тури в Карпатах

• Instagram Social Иконка
  • YouTube Social  Icon

Як до нас доїхати

Господарство знаходиться у живописній місцевості урочище Прелуки (930 м. над рівнем моря) поряд з горами Полонина Рівна (Руна) та Полонина Гостра. У господарстві відсутні сучасні засоби цивілізації таки як: електрика, мобільний зв’язок, тощо. Що дозволяє повноцінно познайомитися із природою українських Карпат.

Від автобусної зупинки Тур'я Поляна - Урочище Прелуки 20 км. До Тур'я Поляни можна доїхати автобусом:

Свалява-Тур'я Поляна їхати в середньому годину

Ужгород 2-Тур'я Поляна в середньому півтори години

В центрі села є бар Форель, за баром дорогу перетинає потічок, який починається у нас. Тобто після моста, треба повернути направо. Проходите повз Тур'я Полянське лісництво до форелевого господарства, це 8 км асфальтової дороги. Через кілометр від форелевого господарства буде міні ГЕС, далі прямо дорогою. Через 3 км 300 м водозабір для цієї міні ГЕС - це крайня точка, де можна доїхати легковим транспортом і там його залишити. Переходимо дерев'яний мостик, йдемо прямо 1.5 км, вліво є поворот на водоспад Воєводин, але ми йдемо прямо через бетонний місток і стаємо на зелений маршрут. Буде також синій маршрут, який поверне направо і виведе до с. Жденієво Воловецького району, нам туди не потрібно. Зелений  маршрут через 4 км виводить Вас в Урочище Прелуки до садиби ФГ "Полонинське господарство". Біля таблички ФГ "Полонинське господарство" тримайтеся правої сторони.
(стрілка вліво намальована не для піших туристів).

Червоний маршрут від с.Пашківці - Урочище Прелуки 6.5 км. Перші півтора кілометри є досить великий підйом, далі дорога не складна. До Пашківців можна доїхати автобусом або таксі.

Воловець - Пашківці (тільки будні)

Свалява - Пашківці (всі дні)